بکارگیری ظرفیت اصناف استان مرکزی در ارتقای نظم و امنیت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، جمشید زند عصر شنبه در همایش پلیس، امنیت اجتماعی و اصناف اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی مقارن با ایام هجرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس است ودر مهرماه هر سال هفته ای تحت عنوان هفته نیروی انتظامی گرامی داشته می‌شود که در آن از خدمات این نیروی با ارزش قدردانی می‌گردد.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی هفته ای است که در آن از اصناف قدردانی شده و برای برقراری امنیت عمومی و نظام عادلانه برنامه ریزی می‌شود، نظم دارای ابعاد متنوعی است که لایه های مختلفی دارد و نیروی انتظامی برای تثبیت آن تلاش می‌کند، ایجاد امنیت جانی و مالی و رفع تهدیدات در کنار ایجاد امنیت غذایی و فرهنگی از خواسته های مردم در جمهوری اسلامی است.

رئیس اتاق اصناف‌استان مرکزی تصریح کرد: نیروی‌انتظامی نقش خود را با انجام وظایف و تحقق خواسته‌های مردم ایفا کرده است و بیش از ۵۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی وظیفه تامین امنیت در جامعه را بر عهده دارند که در شرایط پیش رو در تعامل با پلیس بر آن تاکید می‌کنند.

زند ادامه داد: امید است از رهگذر این نظام مقدس رضایت‌مندی بالایی در بین مردم ایجاد شود، اصناف مستقر در شهر اراک از نیروی انتظامی انتظار دارند در ایجاد آرامش روانی و اجتماعی تلاش خود را بر مصلحت اجتماعی مردم به کار گیرند.

وی بیان داشت: امنیت صنفی به قفلی که بر در مغازه میزنیم نیست و نیاز به تلاش دارد و پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت را برقرار کند و به تعامل با اصناف نیازمند است، هر هفته آموزش قانون نظام صنفی و آئین نامه اماکن را در دستور کار داریم.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی عنوان کرد: هر کس بخواهد پروانه کسب اخذ کند بایستی این آموزش‌ها را فرا گیرد، از سال گذشته سامانه اصناف با شماره ۳۸۲۰۷ راه اندازی شده که علاوه بر ثبت تخلفات مشکلات اصناف نیز بررسی می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.