صدور کارت مدیر انرژی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در دستور کار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: صدور کارت مدیر انرژی برای نیروهای خدماتی دستگاه‌های اجرایی این استان در دستور کار قرار دارد.

« محمد اله داد» روز سه‌شنبه در نشست مدیریت مصرف برق ویژه نیروهای خدماتی و نگهبانان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی افزود: تغییر نگرش در رفتارهای مدیریت مصرف برق نیروهای خدماتی و نگهبانان دستگاه‌های اجرایی در بخش ساختمان‌های اداری کمک شایانی در کاهش مصرف انرژی و تامین برق پایدار برای مشترکان به ویژه در فصل تابستان دارد.

وی بیان کرد: تمام ادارات استان مرکزی به کنتورهای هوشمند برق مجهز هستند و میزان مصرف برق ادارات در طول ایام پیک مصرف برق با حضور نمایندگان استانداری و کارشناسان برق انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: نیروهای خدماتی و نگهبانان نقش کلیدی و نظارتی در مصرف بهینه آب و انرژی برق در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارند و می‌توانند با استفاده از دور کند کولرهای آبی‌، بررسی خاموش کردن تجهیزات برقی به هنگام خروج از محل کار توسط کارمندان و خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی پس از ساعات اداری نسبت به کاهش بار سرمایشی و روشنایی با شرکت توزیع برق همکاری بیشتری داشته باشند.

اله داد بیان کرد: کاهش مصرف ۲۰ درصدی برق از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق پس از ساعات اداری مورد انتظار است و نیروهای خدماتی و نگهبانان  ادارات نسبت به کاهش مصرف برق خود پاداش دریافت می‌کنند و به پیشنهادات برتر مدیریت مصرف برق این گروه از کارکنان نیز هدیه تعلق می‌گیرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و جمعیت یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفری، دارای حدود ۷۶۰ هزار مشترک برق است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.