رونمایی از نخستین سایت دفاع مقدس استان مرکزی

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از راه‌اندازی اولین سایت دفاع مقدس استان مرکزی خبرداد و گفت: این سایت به آدرس http://shohud.ir جهت بهره‌برداری عموم راه‌اندازی و رونمائی شد.

وی بیان کرد: سایت شهود یک سایت تخصصی حوزه دفاع مقدس است که با هدف تبیین نقش استان مرکزی در دروان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و امید است بتوانیم عملکرد امت اسلامی استان را در دوران دفاع مقدس در همه ابعاد و زمینه‌ها به تصویر بکشیم.

سردار کریمی اظهار کرد: در این سایت ارتباط متقابل با مخاطب وجود دارد به نحوی که رزمندگان دفاع مقدس می‌توانند با مراجعه به سایت خاطرات دوران دفاع مقدس را بارگذاری کنند که پس از تأیید مدیریت سایت جهت استفاده مخاطبان منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد کنگره تدوین عملکرد مردم استان مرکزی در دوران دفاع مقدس افزود: این ستاد متشکل از یک شورای سیاست‌گذاری در قالب ۹ کارگروه تشکیل شده و بیش از ۱۰۰ محقق استاد و پیشکسوت در راستای جمع‌آوری اطلاعات با ستاد همکاری دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان گفت: پیش‌بینی شده کنگره امیران و سرداران دفاع مقدس استان مرکزی سال ۹۷ برگزار شود و کلیه این اسناد و گنجینه‌های در حال جمع‌آوری در کنگره به نمایش گذاشته خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.