به صدا در آمدن زنگ جوانه ها در مدارس استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۲۷ هزار دانش آموز استان مرکزی به کسب علم و دانش مشغول شدند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر پایه اولی هستند.

شهریار فولادوند افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی نظام تعلیم و تربیت، رسالتی بزرگ به عهده دارد که اهمیت نقش این دستگاه را پرنگ تر می کند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش برای تحقق اهداف خود سیاست های بسیاری را تعیین کرده و برای محقق نمودن این اهداف نیازمند کمک از سایر دستگاه هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه تربیت نسل آینده بسیار دشوار می باشد، ادامه داد: اگر جوانان کشور به سوی عقل گرایی سوق داده شوند، آینده کشور درخشان تر می شود.
فولادوند ابراز داشت: امروز همه اندیشمندان می دانند که برای رسیدن به رشد و بالندگی، بایستی دانش پژوهان به علم روی بیاورند و می دانیم برای کسب عزت و ارزش، با توجه به تکنولوژی جدید باید نسلی نو تربیت نماییم.

وی همچنین اضافه کرد: آموزش و پرورش ناگزیر است به شناخت مشکلات جوانان بپردازد و با دیدی باز این مشکلات را بررسی کند.

در این مراسم پیام علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس توسط صادق صادق پور مدیرکل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش قرائت شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.