مبارزه جدی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با دوپینگ و داروهای نیروزا

در سال جاری انجام می‌شود: مبارزه جدی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با دوپینگ و داروهای نیروزا

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: این اداره کل در نظر دارد تا درسال جاری سلامت باشگاه‌های ورزشی استان را افزایش دهد و با استفاده از دوپینگ و داروهای نیروزا به شدت به مبارزه بپردازد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سعید ملکی در حاشیه جلسه تبیین و تدوین سیاست‌های ورزش استان در سال ۱۳۹۲ که با حضور مسوولان هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، گفت: توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه و به دنبال آن افزایش شادابی و نشاط از اولویت‌های مهم سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جدید به شمار می‌رود.

وی افزود:‌ از دیگر اولویت‌های اداره ورزش و جوانان استان مرکزی توسعه ورزش قهرمانی و قهرمان پروری است که در این راستا با پایگاه ورزش قهرمانی استان همکاری‌های خوبی به عمل آمده است.

این مقام مسوول عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش ورزشی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی،
توسعه سطح آموزش، ارتقائ سطح علمی مربیان و داوران در دستور کار اداره ورزش و جوانان استان قرار دارد.

ملکی عنوان کرد:‌ برگزاری ازدواج‌های آسان برای جوانان، برگزاری اردوهای گردشگری از دیگر اقداماتی است که اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار خود دارد.

وی افزود:‌ در بحث فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد تا به برگزاری جشن به مناسبت اعیاد مختلف و انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بپردازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اعتبارات مورد نیاز این اداره از اعتبارات ملی، استانی، خیرین و اسپانسرها تامین خواهد شد.

وی سلامت بانوان را از مهم ترین اولویت‌های اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: چون از مهم ترین ارکان خانواده به شمار می‌روند باید از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشند. در حال حاضر ۳۵ رشته ورزشی در استان برای بانوان وجود دارد.

ملکی گفت:‌ در بخش ورزش روستایی رشته ورزش عشایری، در بخش ورزش قهرمانی رشته های دوومیدانی، هاکی، تیراندازی و کاراته و در بخش ورزش حرفه‌ای رشته‌های فوتبال، نجات‌غریق، شنا و دوچرخه سواری شاخص ترین رشته‌ها در این استان به شمار می‌روند.

این مقام مسوول عنوان کرد:‌علی‌رغم وجود مسائل و مشکلات در سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان توانست توفیقات گوناگونی را در زمینه‌های مختلف کسب کند.

وی افزود:‌ در سال گذشته بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان از جمله هیئت‌های نجات غریق و تیراندازی توانستند رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری ۳۰۰ دوره کلاس آموزشی، میزبانی ۷۴ مسابقه از لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم و افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی را از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در سال گذشته عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.