الهام قاسمی نماینده استان مرکزی در اردوی تیم ملی والیبال ایران

الهام قاسمی نماینده استان مرکزی در اردوی تیم ملی والیبال ایران و ۳۰ بانوی والیبالیست به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اولین اردوی تیم ملی والیبال بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی از ۶ اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود. الهام قاسمی از استان مرکزی در این اردو شرکت داشته و امید بسیاری به حضور ایشان در مراحل نهایی اردو و انتخاب بعنوان بازیکن اعزامی میباشد.
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم ملی بانوان ایران برای حضور در این رقابتها از ۶ اردیبهشت ماه اردوی خود را آغاز می کند.
بر این اساس میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان اسامی ۳۰ بازیکن را برای حضور در این اردو که از ۶ تا ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود اعلام کرد.
فرنوش شیخی، مینا روستا، پوران زارع، شکوفه صفری، سودابه باقرپور، فرانک بابلیان، نگار کیانی، مهسا صابری، معصومه انگوتی، زینب گیوه، فرزانه زارعی، نیلوفر رشیدی، مهسا کدخدا، سحر جباری، مائده برهانی، مهتاب رحمانی، ندا چملانیان، شبنم علیخانی، الهام فلاح، فرزانه مرادیان، زهرا شیری، افسانه ابراهیم نژاد، فاطمه سلگی، نگین شیرتری، فریبا هجرودی، فاطمه حسنی، هنگامه منتظر الطف،الهام قاسمی، فاطمه احمدی و تهمینه درگزنی ۳۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.