۶۰۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، محمد مهدی ناصری، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در بخش دانش آموزی پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش از امکانات و تسهیلات این نهاد بهره مند هستند و یک هزار و ۷۰۰ نفر دانشجو نیز از نیمسال تحصیلی گذشته، تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند.

وی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» از روز ۲۶ شهریورماه جاری در استان مرکزی آغاز شده است و با توجه به استقبال خوب مردم از جشن عاطفه ها، در روز نخست این آئین، بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی از سطح استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان داشت: در سال گذشته سرانه کمک به هر دانش آموز ۱۳۵هزار تومان است که پیش بینی می شود امسال سرانه هر دانش آموز تحت پوشش از کمک های مردمی به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.

ناصری بیان داشت: در جشن عاطفه های سال گذشته یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شد و پیش بینی می شود با توجه به استقبال مردم نیکوکار این مبلغ امسال افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۱۴ پایگاه در استان مرکزی در جشن عاطفه ها در سال جاری برای جمع آوری کمک های مردمی فعالیت دارند، افزود: ۳۴ پایگاه سیار، ۷۹۹ پایگاه در مدارس، ۸۸ پایگاه در مساجد، ۳۶ مرکز نیکوکاری و ۴۵ پایگاه بسیج جمع آوری کمک های مردمی را برعهده دارند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ۲۶۹ نفر از پرسنل رسمی، ۱۸۲ نفر نیروهای غیررسمی و ۷۰۳ نفر نیروهای افتخاری در زمینه جمع آوری کمک های مردم همکاری دارند.

ناصری در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۶ هزار و ۶۳۴ خانوار در قالب ۹۰ هزار و ۲۶۶ نفر تحت پوشش در استان مرکزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان مرکزی هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.