حذف کالاهای فاقد خدمات پس از فروش در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، سید ‘کمال فدایی فروتن’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله نخست اجرای این طرح در حوزه حذف لوازم خانگی بادوام فاقد خدمات پس از فروش است که با هدف حمایت عملی از حقوق مصرف کنندگان اجرایی شده است و در مراحل بعد برای سایر اقلام کالایی پرمصرف انجام می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خدمات پس از فروش کالاهای استان حتی در سطح کالاهای معروف نیز ضعیف است و تضمین گارانتی کالاها در عمل برای مصرف کننده محقق نمی شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: این طرح برای اجرای قانون ستاد حمایت از مصرف کنندگان با هماهنگی اتحادیه لوازم خانگی اطلاع رسانی به واحدهای عرضه عمده و خرده کالا در خصوص رعایت تضمین گارانتی انجام می شود.

فروتن اظهار کرد: در گام بعدی اجرای این طرح، نظارت بر خدمات پس از فروش در سطح بازار آغاز می شود و فروشندگان متخلف به مراجع قضایی ذیربط ارجاع خواهند شد.

وی یادآور شد: این طرح برای نخستین بار در اراک اجرا می شود و در صورت موفقیت به عنوان الگو برای اجرا در سطح کشور پیشنهاد خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.