جمع آوری بیش از ۴۰ تن پسماند خشک در ‌‌اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری اراک در مردادماه امسال اظهار داشت: در مردادماه سال ۹۴ سازمان شهرداری در راستای دستیابی به اهداف خود به‌منظور جلب رضایتمندی شهروندان اقدامات بسیاری در حوزه پاکسازی شهری انجام داده است.

وی افزود: در مردادماه امسال میزان ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم پسماند شهری در ۳ منطقه اراک توسط شهروندان تولید که از سوی شهرداری دفن شده است.

مدیرعامل پسماند شهرداری اراک تصریح کرد: از این میزان زباله دفن شده به تفکیک میزان ۳ هزار و ۳۲۰ تن در منطقه یک، ۴ هزار و ۶۸  تن در منطقه ۳ و ۳ هزار و ۳۳۶ تن در منطقه ۳  اراک تولید شده است.

ساده‌وند با اشاره به پسماندهای عفونی گفت: جمع‌آوری پسماندهای عفونی به‌عنوان یکی دیگر از وظایف سازمان مدیریت پسماند شهرداری است که خوشبختانه در مردادماه میزان ۱۱۲ تن پسماند زباله از سطح شهر اراک جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: این میزان از پسماند عفونی جمع آوری شده مربوط به ۷ مرکز درمانی بزرگ و ۲۵۰ مرکز و مطب بخش خصوصی اراک بوده است.

مدیرعامل پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در ارتباط با تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی نیز میزان ۱۷ هزار و ۲۰۰ تن توسط خودروهای سنگین در ۵ هزار و ۱۰۰ سرویس به مرکز دفع زباله منتقل شده است.

ساده‌وند با اشاره به طرح مکانیزاسیون خدمات شهری گفت: در راستای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری تعداد ۱۱ مخزن ۷۵۰ لیتری نصب و ۷۳ مورد از سوی سازمان پسماند تعمیر شده است.

وی افزود: با توجه به جمع آوری ۵۵ قلاده سگ که از شهر اراک جمع آوری شده  میزان ۳۷ قلاده در مرکز عقیم سازی سگ‌های ولگرد جراحی و عقیم سازی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.