۸۲۴ نفر داوطلب کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساوه

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه گفت: ۸۲۴ نفر داوطلب کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ساوه شدند.

به گزارش مرکزی دیلی ، احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: از جمع داوطلبان ثبت نام شده، تعداد ۷۳ نفر کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ساوه، ۱۷ نفر شهر غرق‌آباد و۱۵ نفر شهر نوبران و تعداد ۷۱۹ نفر کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی و بخش نوبران شده‌اند.

وی بیان کرد: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۱۱۱ روستای واجد شرایط این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸۲ روستا در بخش‌های نوبران و مرکزی این شهرستان وجود دارد، افزود: در روستاهای خالی از سکنه و یا روستاهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ نفر انتخابات برگزار نمی‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۲۲ شعبه اخذ رأی در مناطق روستایی و شهری ساوه برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است که با توجه به حجم جمعیت در نقاط مختلف در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

آزاد ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، اظهارامیدواری کرد: مردم انقلابی شهرستان ساوه با حضور پر شور و پررنگ خود در روز انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی، حاضر شده و حماسه‌آفرینی دیگری را به مرحله ظهور بگذارند.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.