آزادگان با صبر و استقامت دشمنان را به زانو در آوردند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، دوشنبه شب ۲۶مردادماه در دیدار با آزاده حفیظ الله فضایلی در اراک بیان داشت: بر مسؤولان ایران اسلامی واجب است بمنظور رفع مشکلات ایثارگران گام بردارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که همه باید قدردان رشادت ها و جانفشانی های آزادگان غیور ایران اسلامی باشیم، گفت: آزادگان عزیز با صبر و استقامت دشمن را به زانو در آوردند.

حجت الاسلام هنرمند آزادگان را نماد استقامت و شجاعت دانست و بیان داشت: آزادگان با جانفشانی های دلاورمردانه خود اقتدار را به ایران اسلامی هدیه کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز عزت ایران اسلامی که در عرصه های گوناگون به‌دست آمده است را مرهون خون شهدا، مقاومت آزادگان و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

آزادگان سند افتخار ایران اسلامی هستند

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که آزادگان پر افتخار سند افتخار ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز آزادگان غیور و شجاع دین خود را به آرمان‌های انقلاب و مردم به خوبی ادا کرده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که باید صبر و شکیبایی آزادگان برای جوانان تبیین شود، گفت: نسل جوان کشور با درس گرفتن از صبر و ایستادگی آزادگان اسلام می توانند به پیشرفت های عالیه دست پیدا کنند.

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: آزادگان با صلابت به خوبی توانستند دوران دشوار اسارت را پشت بگذارند و سرانجام سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ثمر آورند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با بیان این که استان مرکزی با اهدای ۶ هزار شهید، ۱۴ هزار جانباز و یک هزار آزاده توانسته است دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کند، اظهار داشت: دو لشکر ۷۱ روح الله و ۴۲ قدر از استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته است و توانستند خدمات با ارزشی را برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به یادگار بگذارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.