برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «دفاع مقدس و ناگفته‌های آن» در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دوران دفاع مقدس را یادآور رشادت رزمندگان و ایثارگرانی دانست که برای لبیک به ندای امام خویش عاشقانه جان سپردند تا پرچم اسلام و انقلاب بر زمین نماند.

وی ادامه داد: بیان و انتقال تاریخ دفاع مقدس و ناگفته‌های آن به نسل نوجوان از وظایف هر ارگانی به شمار می‌رود و در همین راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسبت درپیش بودن هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «دفاع مقدس و ناگفته‌های آن» کرده است.

کربلایی حسنی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج کتاب‌خوانی دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: صرفاً شهروندان کلانشهر اراک می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که باید فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از سایت www.arakmcso.ir دانلود و مطالعه نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک در پایان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید پاسخ صحیح را به صورت عدد ۵ رقمی که از چپ به راست پاسخ صحیح مربوط به سؤالات می‌باشد، تا پایان شهریور ماه به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.