کمک هزینه دانشگاه برای چهار هزار و ۸۸ فرزند شاهد در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۶۱۸ نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی، یک هزار و ۸۳۰ نفر در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۴۳۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۸۷ نفر در مقطع دکتری پزشکی و ۱۲۳ نفر در مقطع دکترای سایر دانشگاهها مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد: همچنین ۴۷۰ فرزند شاهد و ایثارگر استان مرکزی نیز مشمول طرح کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، فنی و حرفه ای و حوزوی شده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: ۳۴۰ دانشجوی فرزند شاهد و ایثارگر شاغل نیز در حال ادامه تحصیل در سطح استان هستند که تمام شهریه این دانشجویان از سوی این اداره کل پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: همچنین ۹۹۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارس استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند که تمام هزینه تحصیل این عزیزان بر عهده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران است.
حجت الاسلام هنرمند افزود: بیش از ۳۰۰ مورد حمایت از هنرمندان، برپایی ۲۵۰ نمایشگاه، برگزاری ۹۵۰ کارگاه آموزشی و ۳۸۰ مورد همایش های ادبی و هنری از دیگر فعالیتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی یادآوری کرد: خدمت رسانی به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت وظیفه ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
استان مرکزی بیش از شش هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم نقلاب اسلامی کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.