تقدیر از عکاس ایسنا و فرشاد پیوس

به گزارش مرکزی دیلی ، علی عسگری مدیرمدرسه فوتبال یاران عسگری در اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در این باشگاه صورت می‌گیرد، گفت: در این باشگاه همواره در جهت انگیزه‌زایی بازیکنان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۶ ساله خود در عرصه فوتبال اظهار کرد: این باشگاه در حال حاضر دارای ۱۰۰ بازیکن در رده سنی بین پنج تا ۱۷ سال است و در طول سال اردوهای متنوعی برای آنها مانند بازدید از تیم‌های لیگ برتری و بازکنان فوتبال و … برگزار می‌شود.

این بنیانگذار مدرسه فوتبال در استان مرکزی تصریح کرد: در همین راستا هفته گذشته بازدیدی از تیم فوتبال استقلال با حضور تعدادی از بازیکنان باشگاه انجام گرفت که تاثیر شگرفی در افزایش انگیزه آنها داشت.

وی با اشاره به حضور بازیکنان پیشکسوت در اراک افزود: عموما تلاش می‌شود که این پیشکسوتان حتما بازدیدی از مدرسه و همچنین بازیکنان داشته باشند. پیرو این اقدام روز گذشته با حضور فرشاد پیوس در اراک از وی برای حضور در مدرسه تقدیر شد.

عسگری اضافه کرد: علاوه بر این بازدید روز گذشته با هماهنگی صورت گرفته با کلیه مسئولین ورزش استان و اراک برنامه‌ای ویژه به منظور قدردانی و تجلیل از مجید نوری عکاس ورزشی استان انجام گرفت چراکه نوری همواره در کلیه برنامه‌ها و مسابقات ورزشی حضوری پررنگ و مستمر داشته است و شایسته این تقدیر است.

مدیر مدرسه فوتبال یاران عسگری اراک با اشاره به اینکه نسل فعلی فوتبال استان مرکزی تربیت شده این باشگاه هستند، گفت: با توجه به سابقه باشگاه و همچنین حضور کادر فنی مجرب بازیکنان موفقی امروز در فوتبال کشور مشغول بازی هستند و این رویه نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.