ماموریت بسیج اصناف دفاع از حقوق کسبه و مصرف کنندگان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از بسیج، رحیم حیدری مسوول بسیج اصناف استان مرکزی به مناسبت سالروز بسیج اصناف در گفتگو ، گفت: سازمان بسیج اصناف، چهارم شهریور ماه مصادف با سالروزشهادت مهدی عراقی را به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری کرده است.

حیدری به رشادت های شهید مهدی عراقی اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار اسوه ایثار، ایمان، شجاعت و جوانمردی اصناف است.

وی با اشاره به اینکه اصناف، بازاریان و کسبه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی در کنار سایر اقشار مختلف مردم حضور موثر داشته‌اند افزود: تقدیم ۴۱۱ شهید اصناف از استان مرکزی خود گواه این مدعا است.

مسوول بسیج اصناف استان مرکزی ادامه داد: همچنین اصناف در دوران تحریم‌های اقتصادی که دشمنان بر علیه کشور ایجاد کرده بود تلاش های فراوانی را برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها دشمنان انجام دادند.

حیدری با بیان اینکه اصناف و بازاریان بعد از پیروزی انقلاب نیز همواره پشتیبان اسلام، انقلاب و ولایت بوده‌اند یادآور شد: این حمایت ها موجب شده است که ملت ایران همواره در جهان سربلند و با عزت باشند.

وی به نقش و تاثیر متقابل سازمان بسیج و اصناف اشاره کرد و گفت: کمک به پویایی اقتصاد کشور، کمک به پیش گیری و سوء استفاده های دلالان و محتکران، کمکهای فرهنگی و ترویج فرهنگ شیعه، جلوگیری از بی ثباتی و امنیت روانی در جامعه، کمک به رشداقتصادی کشور، قطع وابستگی خارجی، همکاری در نظارت بر کیفیت و قیمت محصولات و رعایت شئونات اخلاقی، کمک به خودکفایی و کار آفرینی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نام برد.

حیدری ماموریت اصلی بسیج اصناف در قشر را تشکیل ارتش ده ها میلیونی، عمق بخشی داخلی، مقابله با تهدیدات نرم، تلاش برای ظرفیت سازی، جذب آحاد قشر اصناف، ارتقاء سطح حرفه ای و مهارتی بسیجان قشر با هدف تقویت کمی و کیفی کار، تولید و توزیع برتر ملی دفاع از حقوق بازاریان کسبه و مصرف کنندگان برمبنای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.