اظهارات حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک ضمن برشمردن فضایل بزرگان استان مرکزی گفت : اسلام دین شانه خالی کردن از مسئولیت نیست و اسلام نیامده است که لذتها و زیبائیها را از بین ببرد بلکه آمده است تا علاوه بر رشد و تعالی معنوی زمینه استفاده از لذتهای مادی و معنوی را فراهم نماید .

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرآنلاین وزیر اطلاعات افزود : در زمینه اقتصادی باید معیشت مردم فراهم شود و امنیت وجود داشته باشد و زمینه برای اعتلای امنیت وجود داشته باشد و زمینه برای اعتلای امنیت همراه با شادی و نشاط فراهم شود وی افزود : اگر بخواهیم ولایتمداری مردم افزایش یابد و عشق به دین خدا افزایش یابد راهش برقراری آرامش بر دلهای مردم است و این سخن خداوند است
وزیر اطلعات یادآور شد : طبیعت جامعه ایمانی اقتضا می کند آرامش و وحدت وجود داشته باشد و در سایه وحدت است که می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد .
وزیر اطلاعات با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید گفت : امروز برنامه دولت تدبیر و امید حرکت در جهت رسیدن به وحدت است و به همین منظور زمینه برای فعالیت تمامی گروههای سیاسی قانونی با سلایق مختلف را فراهم نموده است و وزارت اطلاعات نیز به همین منظور امنیت را برای برگزاری نشستها و برنامه های مختلف گروههای سیاسی فراهم خواهد کرد .
حجت الاسلام علوی افزود : انقلاب کردیم و شهید دادیم تا مردم احساس آرامش کنند فلذا فضایی که در آن استاد دانشگاه و دانشجو بتوانند حرف بزنند و حوزویان بتوانند بحث کنند و سوالات خود را طرح کنند این فضا با فلسفه انقلاب سازگار است و باید برای این که چنین فضایی باشد می بایست آسایش را در جامعه حاکم کرد و در سایه آسایش می توان به همه خواسته ها دست یافت .
وزیر اطلاعات در خصوص اهداف وزارت اطلاعات گفت : وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت در راستای تأمین امنیت بویژه امنیت فعالیتهای سالم سیاسی و امنیت اقتصادی از اهداف وزارت اطلاعات است .
حجت الاسلام علوی یادآور شد : وزارت اطلاعات باید جنبه هول و هراس داشته باشد البته نه برای مردم بلکه برای دشمنان و مردم باید با شنیدن نام وزارت اطلاعات احساس آرامش کنند و سربازان گمنام امام زمان (عج) خطر را به جان می خرند تا مردم در آرامش زندگی کنند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.