آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات

به گزارش مرکزی دیلی ، خلیل دلپاک، مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب، با اشاره به اینکه هم اکنون کاروان عتبات عالیات در حال اعزام هستند گفت: اعزام در این مرحله از ۲۳ تیرماه آغاز شده است تا ۲۲ شهریور ماه اعزام ها ادامه دارد.

دلپاک اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به منظور اعزام در فاصله زمانی ۲۴ شهریور ماه لغایت ۳۰ آبان سالجاری، گروه های اعزامی عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۹ مرداد لغایت ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۴ فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir برای اعزام به این سفر زیارتی پیش ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی ادامه داد: قرعه کشی از متقاضیانی که پیش ثبت نام کرده اند، روز دوشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۴ انجام خواهد گرفت و نتیجه قرعه کشی روز سه شنبه ۲۷ مردادماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار می گیرد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی در کاروانها مطلع گردند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه اعزام به عتبات از استان بر اساس برنامه ریزی قبلی از فرودگاه تهران انجام می شود گفت: در حال برای اعزام به عتبات به صورت هوایی از استان مرکزی برنامه ریزی نشده است.

وی ادامه داد: اعزام هوایی به عتبات نیازمند عوامل مختلفی است از جمله تعداد زائر، نوع هواپیما و … و در صورتی که همه شرایط فراهم باشد می توان اعزام ها را به صورت هوایی از استان داشته باشیم.

دلپاک به اشاره به اینکه در تیرماه زائر کمتری را برای سفر به عتبات داشتیم افزود: معمولا بعد از شهریور ماه شاهد تقاضای بیشتر برای سفر به عتبات را خواهیم داشت.

مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی در خصوص اعزام به سوریه هم گفت: به لحاض امنیتی با توجه به شرایطی که در کشور سوریه حاکم است فعلا برنامه ای برای اعزام زائر به سوریه را نداریم.

وی به تفاوت قیمت در اعزام کاروان ها به عتبات اشاره کرد و افزود: این تفاوت قیمت ناشی از کیفیت مسکن، دوری و نزدیکی به حرم و … بستگی دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.