بازدید شهردار اراک از خبرگزاری فارس

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک محمدابراهیم عباسی ظهر دیروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه‏‌ها با صداقت و امانتداری می‌توانند مردم را هدایت و اعتماد آنها را در پروژه‌های شهری جلب کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و پراسترس است، تصریح کرد: رسانه‌ها، حلقه اتصال خادمان مدیریت شهری با مردم هستند و ظرفیت حرفه‌ای رسانه‌ها، بستر موشکافی و بررسی هوشمندانه مسایل شهری را فراهم آورده است.

شهردار اراک تاکید کرد: تعامل هر چه بیشتر مدیران شهرداری با خبرنگاران جامعه‌پذیری شهروندان را افزایش می‌دهد، چرا که رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی خود زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم با وظایف و پیچیدگی‌های شهرداری را فراهم کنند.
عباسی ضمن قدردانی از تعامل خوب خبرگزاری فارس با مجموعه شهرداری و شورای شهر بیان کرد: خبرگزاری فارس با تعامل خوب و سازنده خود با مجموعه شهرداری و شورای شهر توانسته است اخبار و اقدامات صورت گرفته در حوزه شهری را درست، به موقع و به طور صحیح به شهروندان منتقل کند که این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: خبرنگاران بار سنگین رسالت اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار و گزارش‌های شفاف به جامعه را بر عهده دارند.
اشرف بهادری افزود: خبرنگاران منعکس کننده فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به عموم مردم هستند که به خوبی به نقش خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های فعال استان است که همواره در نوشتن اخبار دقت، سرعت و صداقت را مد نظر قرار می‌دهد، اظهار کرد: دقت در صحت خبر، تلاش برای دریافت اطلاعات و آمار دقیق و اطلاع‌ رسانی صادقانه از مهم‌ترین مواردی است که خبرگزاری‌های استان به ویژه خبرگزاری فارس به آن توجه دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند مسئولان اجرایی، نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و مسئولان، روشنگری، رفع مشکلات و توسعه فرهنگی جامعه دارند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان مرکزی نیز گفت: یکی از سیاست‌های خبرگزاری فارس انتشار اخبار با رعایت اصول اخلاقی و به دور از هر گونه غرض‌ورزی است.

سید محمد جواد میرعظیم افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین مسئولان شهرداری و خبرگزاری فارس وجود دارد که حاصل آن اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اخبار شهرداری و شورای شهر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز گفت: تعامل شورا با خبرنگاران تعاملی دو جانبه بوده به طوری که همواره شاهد حضور این عزیزان در جلسات و برنامه‌های گوناگون شورای اسلامی شهر هستیم.

غلامعباس آجرلو افزود: خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه همواره یاری‌گر مسئولان در شناخت چالش‌ها و مشکلات شهری هستند.

در این دیدار معاونان شهردار و رئیس نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک نیز حضور داشتند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.