۳هزار و ۵۰ نفر عضو اصلی و ۱۷۷۰ نفر عضو علی البدل شوراهای اسلامی استان مرکزی می شوند

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالقاسم نصرالهی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود:از این تعداد ۱۹۳ نفر عضو اصلی و ۸۰ نفر نیز عضو علی البدل شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی خواهند بود.

وی  ادامه داد: همچنین ۲هزار و ۸۵۷ نفر عضو اصلی و یک هزار و ۶۹۱ نیزعضو علی البدل شوراهای اسلامی روستاهای استان مرکزی می شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی اظهار داشت: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی، شهرستان اراک ۱۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی البدل در شورای اسلامی خود خواهد داشت و شوراهای اسلامی شهرهای داود آباد، کارچان و ساروق از توابع شهرستان اراک نیز هر کدام به تفکیک ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در لیست خود انتخاب خواهند کرد.

نصرالهی تصریح کرد: در شورای اسلامی شهرستان ساوه ۱۳نفر عضو اصلی و ۶ نفر عضو علی البدل هستند و شهرهای نوبران و غرق آباد از توابع شهرستان ساوه نیز به تکفیک هر کدام ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل در شوراهای اسلامی خود خواهند داشت.

وی بیان داشت: در شهرستان زرندیه نیز که شامل شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان است شوراهای اسلامی هر کدام از این شهرها به تفکیک هرکدام ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل در لیست خود جای خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی تاکید کرد: شهرستان خمین ۹ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی البدل را در لیست شورای اسلامی خود خواهد داشت و شهر قورچی باشی از توابع خمین نیز ۵ عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در شوراهای اسلامی خود خواهد پذیرفت.

نصرالهی ابراز داشت: شهرستان محلات در شورای اسلامی شهر خود ۷ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی البدل را انتخاب خواهد کرد و شهر نیمور از توابع شهرستان محلات نیز ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را شورای اسلامی خود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهرستان دلیجان در شورای اسلامی شهر خود ۷ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی البدل را می پذیرد و شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان نیز ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را شورای اسلامی خود جای خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی همچنین گفت: در شهرستان های آشتیان و تفرش نیز شوراهای اسلامی این شهرها به تفکیک هرکدام ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در خود خواهد پذیرفت.

نصرالهی افزود: شورای اسلامی شهرستان شازند ۷ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی البدل را خواهد پذیرفت و شهرهای آستانه، هندودر، شهباز، مهاجران و توره نیز ۵ نفر عضو اصلی و ۲نفر عضو علی البدل را در شورهای اسلامی شهرهای خود انتخاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: شهرستان خنداب نیز شامل ۲ شهر خنداب و جاورسیان است که هرکدام به ترتیب ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در شوراهای اسلامی شهرهای خود جای خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی اظهار داشت: شهرستان کمیجان شامل ۲ شهر کمیجان و میلاجرد است که به تفکیک هرکدام ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در شوراهای اسلامی شهرهای خود خواهند داشت و شهرستان فراهان نیز که شامل ۲ شهر فرمهین و خنجین است هر کدام به تفکیک ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل را در شوراهای اسلامی شهرهای خود انتخاب خواهند کرد.

نصرالهی تصریح کرد: از تعداد ۸۲۵ روستای ۱۲ شهرستان استان ۷۸۴ روستا کمتر از ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارند و ۴۱ روستا نیز بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارند که چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در آنها برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: در روستاهای کمتر از ۱۵۰۰ نفر جمعیت ۳ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل و در روستای بیش از ۱۵۰۰ نفر نیز ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر به عنوان عضو علی البدل در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان مرکزی انتخاب خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.