ارتقای امنیت اولویت مهم فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ ‘عزیزالله ملکی’ افزود: این فرماندهی با شروع سال جدید و در راستای رسالت اصلی خود، ضمن برخورد با مخلان نظم و امنیت همراه با سایر نهادها، برقراری هر چه بهتر امنیت اجتماعی را به عنوان یک اولویت کاری مهم در راس اقدامات کاری قرار داده است.

وی بیان کرد: امنیت فرآیندی فرابخشی و متاثر از نقش و کارکرد همه گروه ها و افراد جامعه است و در این راستا عملکرد نیروی انتظامی ارتباط مستقیمی با تحقق اثربخش آن در اجتماع دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته احساس امنیت مسافران نوروزی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۹۵ درصدی را نشان می دهد که این یک افتخار است.

سرهنگ ملکی، ارزیابی عملکرد کارکنان انتظامی و ارائه خدمات کارکنان در مجموعه پلیس راه، پلیس راهور، کلانتری ها، پاسگاه های انتظامی و ایستگاه های پلیس و سنجش میزان احساس امنیت اجتماع را از مهمترین مولفه های ارزیابی شده در این نظرسنجی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان رضایت مندی مربوط به ایستگاه های پلیس، گشت های انتظامی، ماموران کلانتری و پلیس راهنمایی بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.