رضایی : هیچ جریانی قادر به تضعیف نظارت شورای نگهبان بر انتخابات نیست

نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از نقاط قوت در قانون اساسی و حافظ اسلامیت و منافع و مصالح کشور است، گفت: هیچ جریانی قادر به تضعیف نظارت شورای نگهبان بر انتخابات نیست.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسانی که وارد میدان انتخابات می شوند، باید در ارزیابی توانایی خود و همچنین ارزیابی جایگاه مدیریت اجرایی کشور دچار اشتباه محاسبه نشوند، گفت: حوزه اجرا و حوزه مدیریت کشور بسیار وسیع و سنگین است و هر کسی نمی‌تواند بار مسئولیت به این بزرگی را به دوش کشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با بررسی سوابق و توانایی‌های برخی از افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، به خوبی در‌می‌یابیم که آنان مرد میدان ریاست جمهوری نیستند و بر این اساس رای‌دهندگان با دقت و حساسیت، شایستگیها و توانایی‌های افراد را بسنجند و اصلح‌‌ترین و شایسته‌ترین فرد و رجل سیاسی و مذهبی را بر عهده‌دار شدن این وظیفه خطیر انتخاب کنند.

وی افزود: مردم باید شخصی را بر‌گزینند که مدیر، مدبر و ‌ولایت مدار باشد و با تکیه بر خرد جمعی کشور را مدیریت کرده و کشور را از شرایط اقتصادی کنونی خارج کند.

رضایی همچنین با تاکید بر منویات معظم‌له درباره حضور مبارک و مناسب شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان یکی از نقاط قوت در قانون اساسی و حافظ اسلامیت و منافع و مصالح کشور است.

نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: آنهایی که در تلاش برای تحت‌تاثیر قرار دادن حضور شورای نگهبان در انتخابات هستند، افرادی خیانتکار و دارای سابقه سو و نگران برخورد بدون ملاحظه و موشکافانه شورای نگهبان هستند، و این شورا بدون اثرپذیری از هیچ جریانی، با قدرت و قوت به وظیفه خود عمل می‌کند و از ورود و حضور افراد باند‌باز، منحرف، سیاسی‌کار و کسانی که مصالح فردی و گروهی را به مصالح ملی ترجیح می‌دهند، جلوگیری می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، تاکید کرد: پیام رهبر معظم انقلاب این بود که شورای نگهبان بدون واهمه، به هدف اصلی خود که صیانت از جایگاه نظام و سلامت مدیران در کشور است، ادامه خواهد داد و هیچ جریان یا فردی نمی‌تواند در برابر شورای نگهبان بایستد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.