تقدیر از ستاد اقامه نماز اداره کل ارشاد استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حسین شاکری، مسئول ستاد اقامه نماز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای فعالیت‌های ارزنده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارزیابی برنامه‌های ابلاغی وزارت ارشاد درخصوص نماز، از سوی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن تقدیرنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «خدمت در عرصه‌ای که فتح باب عبودیت و وصول به مقام صحو و محو بندگان خدا را رقم می‌زند توفیقی است که بی علت رفیقی است که بی‌علت رفیق هرکس نخواهد شد، و حاصل نشود الا به تلاش و مجاهدتی دائم که لطف ذات اقدس ربوبی و وصول به مقام مصلین را در پی داشته باشد.

توفیق یارمان باشد تا  در چندمین سال پیاپی با احراز مقام شایسته تقدیر در ترویج و تبلیغ نماز توجه دست‌اندرکاران امر اقامه نماز کشور را جلب کنیم بدون شک، این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مجدانه جنابعالی در این تلاش گروهی بوده است.

براین اساس وظیفه خود می دانیم از تلاش مستمر، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه شما در امر ترویج نماز قدردانی و تشکر کنیم. بهروزی و سعادت روزافزون جنابعالی را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم و امیدواریم حضرتش اجر تام و تمام این تلاش الهی را به شما اعطا فرماید».

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.