مکتوب شدن ساعات کاری هر صنف در استان مرکزی

به‌گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، جمشید زند پیش از ظهر امروز در همایش پلیس و اصناف استان مرکزی با اشاره به اهمیت همکاری پلیس و بدنه جامعه در برقراری و حفظ امنیت و آرامش اظهار داشت: افزایش جرائم از معضلات مهم در دنیا بوده که مشکلات اقتصادی زمینه‌ساز بیشتر جرائم محسوب می‌شود.

وی افزود: برقراری امنیت در جامعه با مشارکت شهروندان میسر می‌شود و آنان می‌توانند دولت را در انجام این وظیفه مساعدت دهند و افزایش روابط مثبت بین پلیس و اصناف می‌تواند عامل بسیار مهمی در ایجاد امنیت بیشتر در سطح جامعه شود.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: برقراری و مشارکت در امنیت اجتماعی پایدار به زمان و مکان منحصر نشده و زمانی که مشارکت مردم با پلیس به میزان قابل قبولی برسد می‌توان ادعا کرد که پلیس در فعالیت و مأموریت خویش کارآمد و موفق عمل کرده است.

زند با اشاره به نقش آموزش در برقراری امنیت پایدار گفت: آموزش بهترین عامل اطلاع‌رسانی و ارتقاء مشارکت است که برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

وی افزود: استفاده از تجهیزات ایمنی در واحدهای صنفی برای پیشگیری از سرقت‌ها و رعایت ساعات کار فعالیت صنوف به ویژه طلافروشان از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این طریق اصناف وظیفه خویش را ایفا کنند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: به سبب امنیت مطلوبی که در استان برقرار است مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.