دولت با مردم استان مرکزی بد عهدی کرد و با آنان همدل و همزبان نشد….

به گزارش مرکزی دیلی، مجتبی شاهوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به انتخاب استاندار مرکزی اظهار داشت: دولت می‌توانست با انتخاب فرد کمتر حاشیه‌دار در رأس استان مسائل را به راحتی رفع و رجوع کند، اما حال که این اتفاق رخ نداد امید می‌رود محمود زمانی ‌قمی استاندار منصوب شده از سوی دولت بتواند در مسیری حرکت کند که هم آرامش بر استان حکمفرما شود و هم استان را در مسیر توسعه قرار دهد.

وی تصریح کرد: استاندار باید برای آرام شدن فضای سیاسی استان موضع خود را در رابطه با فتنه مشخص و به صراحت اعلام کند، همان‌طور که آقای مقیمی استاندار سابق موضعش را مشخص کرد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اعلام موضع استاندار در موضوع فتنه همچنین قضاوت مناسب مردم درباره وی را در پی خواهد داشت، گفت: در دوره استاندار سابق فضای سیاسی استان بدون تنش بود به طوری که سفر سید حسن خمینی یادگار امام به خمین با استقبال خوب مردم و مسئولان همراه شد.

شاهوار اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر اختلافی وجود داشته و این اختلاف‌ها ناشی از سلایق متفاوت باشد، نه تنها مضر نبوده، بلکه نافع و منجر به توسعه استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: استاندار جدید می‌تواند با استفاده از نظرات مخالفان و جمع‌بندی این نظرات به مسیرهای روشنی برای توسعه و عمران هر چه بیشتر استان دست یابد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی همچنین بر ضرورت حفظ آرامش و دعوت نخبگان سیاسی اجتماعی به تمکین از بیانات نماینده ولی فقیه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: امید می‌رود دولت‌مردان با پرهیز از متشابهات رفتاری سعی در ترمیم فضا داشته و در دام اصلاح‌طلبان افراطی و فعالان فتنه گرفتار نشوند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.