رسالت رسانه؛ افشای حرکات دشمنان اسلام است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری موج، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کشور در بیت تاریخی امام (ره) در خمین افزود: صیانت و حفظ ارزش های دینی و دفاع از حریم ولایت، نقش و رسالت دیگر نشریات است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: رسانه ها باید همچون دیده بان قوی و با بصیرت دسیسه های تبلیغاتی استکبار جهانی و شیطان صفتان را رصد کرده و به موقع خنثی کنند.
وی نقد و بررسی از سوی نشریات و مطبوعات را سازنده و ارزشمند دانست و گفت: رعایت نکردن اصول و ضوابط رسانه ای، امکان خدشه دار کردن اصل حقیقت و پایمال شدن حق را نیز در پی خواهد داشت.
رئیس ستاد عالی کانون مساجد کشور اظهار کرد: امام خمینی (ره) با اتکا به حق تعالی، حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله ستم شاهی را متزلزل و بزرگ ترین حکومت اسلامی جهان را پایه گذاری کرد.
وی گفت: استکبار جهانی با امکانات و تجهیزات مدرن رسانه ای خود از انقلاب و اتحاد اهل منبر و مسجد در هراس است و هرروز با یک نیرنگ در صدد اسلام هراسی بین مسلمین و ملل جهان است.
حجت الاسلام ارباب سلیمانی توضیح داد: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است که خاستگاه اصلی آن مساجد بوده و برای اینکه مردم درعرصه ها مختلف حضور موثر و فعالی داشته باشند نشریات تجربی و وبلاگ نویسان باید برای افزایش سطح افکار جامعه نقش خود را ایفا کنند.
وی بیان کرد: وبلاگ نویسان و فعالان نشریات تجربی با برنامه ریزی هدفمند و منسجم در چگونگی استفاده از فناوری های نوین برای انتقال پیام انقلاب، امام (ره) و شهدا، دفاع از ارزش ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بکوشند.
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: مساجد با توجه به شرایط و موقعیت های زمانی مختلف، در مقابله با توطئه های دشمنان تاثیرگذار بوده اند.
سید مهدی ساداتی افزود: نقش مسجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پیشرفت های کشور به خوبی احساس می شود.
آثار برگزیده ۱۴ نشریه و هفت وبلاگ نویس از ۱۰ استان کشور به هفتمین جشنواره کشوری نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون فرهنگی و هنری مساجد راه یافته بود.
در آیین اختتامیه، وبلاگ نویسان استان های خراسان جنوبی، شمالی و یزد به عنوان وبلاگ نویسان برتر معرفی شدند و از ۳۰ برگزیده فعال در بخش خبر، یادداشت، گزارش، عکس، صفحه آرایی و مصاحبه تجلیل شد.
در این مراسم هم چنین از نشریات برتر استان های خراسان شمالی و مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان تقدیر به عمل آمد.
هفتمین جشنواره کشوری نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم ۱۹ فروردین در بیت تاریخی امام (ره) در خمین آغاز شده بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.