حسن بیگی: ۱۲ فروردین نماد شاخص حاکمیت مردمی و جمهوریت نظام است

به گزارش مرکزی دیلی ، شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم با اکثریت مطلق آرا شیوه حکومتداری جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و با پشتیبانی جانانه در تمامی مراحل موجب شدند که با وجود توطئه های متعدد، نظام بتواند به درستی مسیر حقیقی عزت آفرین خود را بپیماید.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران الگویی منحصر به فرد در راهبری اجرایی کشور در سایه موازین اعتقادی است که امروز به نقشه راه برای بسیاری از کشورهای جهان و ملت های آزادی خواه تبدیل شده است.

سرپرست استانداری استان مرکزی گفت: سال جدید با شعار دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نام گرفته و پیوستگی مردم با دولتمردان که در رفراندوم سال ۵۸ شکل گرفت به شکل قوی تری با عملکرد بخش های مختلف دنبال می شود.

حسن بیگی افزود: گفتمان همدلی و همزبانی برخاسته از بینش ژرف ، بصیرت دینی و تعهد بالا در امور است که امسال در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در تمامی لایه ها و بخش های جامعه بیش از پیش جاری می شود.

وی توضیح داد: تداوم اهداف اقتصاد مقاومتی تایید مجددی بر رای قطعی مطلق مردم به جمهوری اسلامی است و با این شعار نظام اسلامی وارد مسیر جدید می شود که بالندگی و اقتدار حاصل آن است.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.