آیت الله دری نجف آبادی: حضور مردم در نهم دی دشمن شکن بود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با بیان اینکه اقدامات زشت فتنه گران به خصوص در روز عاشورا زشت بود افزود: اقدامات فتنه گران در مسیر دور کردن انقلاب از آرمان های عاشورایی بود در حالیکه مردم با حضور پرشور در ۹دی اثبات کردند دارای بصیرت سیاسی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فتنه مربوط به این زمان نیست و همواره وجود دارد و این ما هستیم که باید همواره هوشیار باشیم تا با ناآگاهی در مسیر نقشه های دشمن قرار نگیریم.

وی سرمایه مردمی را پشتوانه نظام، ولایت فقیه و قدرت نرم کشور دانست و گفت: مردم هوشیارانه و خودجوش در صحنه دفاع حاضر شدند و با حضور حماسی خود ثابت کردند انقلاب اسلامی قدرت نرمی دارد که در مواقع و مقاطع حساس به دفاع می پردازد.

امام جمعه اراک، اقدامات و اردوکشی های خیابانی در سال ۸۸ را ساختارشکنی و مقابله با نظام خواند و گفت: مردم با حضور حماسی خود، ثابت کردند که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

آیت الله دری تصریح کرد: رهبری و ولایت فقیه ، محور وحدت و انسجام است و مردم نشان دادند همواره زمان و دشمن شناس هستند.

وی با بیان اینکه این روز باید امروز نیز به خوبی گرامی داشته شود، گفت: این مقطع از تاریخ بسیار حساس بوده و باید از آن درس گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.