افتتاح نمایشگاه آثار پوستر هنرمند اراکی

به گزارش مرکزی دیلی، حمید نجاتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در این نمایشگاه ۲۴ پوستر به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: تعدادی از این پوسترها مفهومی، تعدادی مربوط به جشنواره ها و برخی پوسترهایی بوده که سفارشی انجام شده اند.

این هنرمند جوان اراکی با بیان اینکه یک پوستر موفق ، باید دارای دارای سادگی و گویایی باشد، ادامه داد: ترکیب بندی رنگ و فرم، ترکیب بندی نوشتار و توجه به کادر متناسب با موضوع از نکات مهم در طراحی پوستر است.

نجاتی با بیان اینکه این سومین نمایشگاه انفرادی آثار هنری وی است، اظهار کرد:  استقبال از نمایشگاه های هنرهای تجسمی خوب است ولی باید تلاش برای جذب مخاطب عام هم صورت بگیرد و تنها بازدیدکنندگان  منحصر به مخاطبین خاص نباشد.

انتقاد از کمبود نگارخانه در شهر اراک

وی با انتقاد از کمبود نگارخانه در شهر اراک، اضافه کرد: نگارخانه فرهنگسرا تنها نگارخانه تحت اختیار هنرمندان تجسمی است و از برخی جهات مخصوصا نورپردازی استاندارد نیست و گاه باعث لطمه زدن به کارهای هنرمندان می شود.

نجاتی ادامه داد: هنرمندان تجسمی برای هر روزی که نگارخانه در اختیارشان است باید هزینه بدهند، که امیدواریم با تمهیدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد این روند تغییر کند.

نجاتی از سال ۸۶ در رشته تصویرسازی و طراحی گرافیک فعالیت می کند و تاکنون در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی حضور داشته و موفق بوده است.

گفتنی است نمایشگاه آثار پوستر حمید نجاتی ۱۸ و ۱۹ مهر در فرهنگسرای آئینه دایر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.