داوطلبان هلال احمر استان مرکزی مروجین سلامت چهارشنبه آخر سال

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار اشت: داوطلبان این جمعیت با استقرار در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، خطرات اقداماتی را که به دلیل عدم آگاهی و هیجانات آنی متوجه سلامت و زندگی افراد می‌شود را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام شعب تابعه جمعیت هلال احمر استان با استقرار اکیپ‌های اطلاع‌رسانی که با مشارکت داوطلبان صورت می‌گیرد، خانواده‌ها و دستگاه‌های مرتبط را در امر اطلاع‌رسانی مناسب یاری خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به بالا بودن آمار آسیب‌ دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه هر ساله عده‌ بسیاری از افراد به دلیل استفاده از مواد محترقه غیرمجاز در شب چهارشنبه آخر سال دچار مجروحیت و نقص عضو می‌شوند، این در حالی است که اطلاع‌رسانی دقیق از خطرات استفاده از این نوع مواد می‌تواند تا حد بسیاری از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کند.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خط امدادی ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی در سوانح و حوادث به مسافران نوروزی است، در ایام نوروز ۱۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و هشت پایگاه سیار، دو پایگاه موقت، ۱۰ پایگاه پشتیبانی مستقر در سراسر استان خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در طرح نوروزی بیش از ۲ هزار نفر روز فعالیت ‌دارند و ۳۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، ۱۴ دستگاه خودروی کمک‌دار و یک فروند بالگرد امدادی به ارائه فعالیت می‌پردازند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.