جای خالی نظام پیشنهادات دردستگاههای اجرایی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این خبر که از قول حجت الاسلام چمانی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده، مطرح شده است: نظام پیشنهادات می تواند با بهره گیری از نظرات کارکنان زیر مجموعه هر دستگاه زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم کند.

افزایش مشارکت در قالب عملکرد نظام پیشنهادات عامل بهبود گردش کار در سازمان ها است و خلاقیت و نوآوری و کاهش هزینه های سازمانی از دیگر مزایای بهره گیری از نظام پیشنهادات در دستگاه های اجرایی است.

استعفای رییس هیات در استان مرکزی یکی دیگر از مطالب خبری هفته نامه ماهک است.

مجتبی خراجی یکی از مدیران برجسته فرهنگی ورزشی کشور پس از به دست آوردن موفقیت های بسیار در کمال ناباوری از سمت خود استعفا داد هرچند که این استعفا از سوی مسوولین ورزشی استان جدی به نظر نیامد اما وی چندی پیش متن استعفای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

آموزش حفظ منابع آب در مدارس اراک، برگزاری آزمون سومین دوره حفظ قرآن کریم در استان مرکزی، استان مرکزی آماده پذیرایی از مهمانان نوروز و تغییر شرایط اقلیمی وکاهش پوشش گیاهی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه ماهک استان مرکزی است.

هفته نامه ماهک استان مرکزی با مشی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی عسگر اکبری منتشر می شود.

۴۴ نشریه و پنج پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.