برنامه‌های حوزه هنری استان مرکزی به مناسبت هفته هنر

به گزارش مرکزی دیلی، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه مصادف با شهادت شهید آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای توسط حوزه هنری در استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحول هنر در ایران شد، تصریح کرد: روز بیستم فروردین مصادف با سالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، دل سوخته جبهه‌های حق علیه باطل و بیانگر حقایق، رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: هنر و انقلاب از اهمیت ویژه‌ای در میان هنرمندان و همچنین مردم هنردوست و انقلابی ایران برخوردار است و به همین دلیل تلاش داریم برنامه‌های این هفته را با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار کنیم.

میرزایی تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس شهدا، برگزاری کارگاه علمی تولید آثار تجسمی، دیدار با ائمه جمعه، رونمایی از کتاب شعر، چاپ پوستر، نمایش خیابانی و… را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته هنر انقلاب اعلام کرد.

وی گفت: اخیرا واژه انقلاب اسلامی به نام حوزه هنری افزوده شده که این بیانگر رسالت خطیر حوزه هنری در امر ترویج و توسعه هنر دینی و انقلابی است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی تولید آثار فاخر هنری را از اولویت‌های اصلی این نهاد در سال جاری برشمرد و بیان کرد: این آثار با موضوعات سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، تمدن اسلامی، دفاع مقدس و شعار سال تولید خواهند شد.

میرزایی با بیان اینکه سند راهبردی چهار ساله حوزه هنری در سال جاری ابلاغ شده است، گفت: حوزه هنری تنها دستگاهی است که از سال آینده حرکت خود را بر اساس برنامه‌ انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: حوزه هنری در سال جاری تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی تولید آثار بر اساس موضوعات زمان به کار بسته است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.