احتمال افزایش کرایه تاکسی‌های اراک در سال جاری!!!!

با رانندگان تاکسی که به درستی به مسافران خدمت‌رسانی نمی‌کنند برخورد می‌شود و در صورت تکرار به تعزیرات معرفی می‌شوند.

به گزارش مرکزی دیلی ، رضا علینقی‌پور سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در خصوص برخی راننده تاکسی‌های متخلف اظهار داشت: با راننده تاکسی‌هایی که مسافر خود را تا مقصد و انتهای مسیر نمی‌رسانند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند رانندگانی را که تخلف می‌کنند معرفی کنند افزود: مسافران می‌توانند کد شناسایی که پشت شیشه تاکسی وجود دارد را بردارند و با اراه ئه آن به بازرسان و هیات نظارت، خود را مطرح کنند که در این صورت راننده ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شود و در صورت تکرار، خط آنها عوض شده و احیانا در صورت تکرار مجدد، به تعزیرات معرفی می‌شوند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در خصوص راننده‌های شخصی نیز گفت: یکی از مشکلات ما در سازمان، مسافرکش‌های شخصی هستند که البته این موضوع به درستی بین مردم اطلاع‌رسانی نشده و فرهنگ استفاده از تاکسی در بین شهروندان جا نیفتاده است و متاسفانه مردم بین مسافرکش شخصی و تاکسی تفاوتی قائل نیستند.

وی با بیان این مطلب که در این خصوص با راهنمایی و رانندگی تعاملاتی داریم و تصمیم براین شده است که افسر در اختیار سازمان قرار دهند تا به برخورد با مسافرکش‌های شخصی بپردازند اضافه کرد: قبلا چنین اقدامی انجام نشده است و این امر باعث می‌شود که مشکلات با سرعت بیشتری حل شود.

علینقی‌پور درخصوص افزایش کرایه تاکسی‌ها نیز گفت: افزایش ۱۵ تا ۱۸ درصدی کرایه‌ها به تایید فرمانداری رسید که البته چون در سال گذشته افزایش قیمت نداشتیم این افزایش مربوط به سال ۹۱ می‌شود و احتمال دارد در سال ۹۲ مجددا قیمت‌ها افزایش یابد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده و یا پرداخت کرایه تاکسی بیشتر از حد تعیین شده می‌توانند به کیوسک‌های رسیدگی به شکایات در مرکز شهر مراجعه کنند. در صورت دریافت شکایت، با راننده‌ای که از چارچوب قانون خارج شده باشد برخورد شده و درصورت تکرار، راننده تاکسی به کمیته انضباطی فرستاده می‌شود؛ و با تکرار مجدد پروانه فرد خاطی باطل خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.