رونمایی «قصه‌های هزاوه» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کتاب «قصه‌های هزاوه»به نویسندگی رضا مهدوی هزاوه به تیراژ یک هزار و ۱۰۰ نسخه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، در کتاب «قصه‌های هزاوه» بیان روابط سالم و صادقانه آدم‌های آن روزگار با یکدیگر و طبیعت، خط پررنگ روایی و حلقه متصل‌کننده قصه‌ها با هم است. روابطی که امروزه دستخوش تغییراتی شده است و همین، لحن و نگاه نویسنده را حسرت‌وار ساخته است.

این کتاب ۱۱۵ صفحه ای توسط انتشارات همشهری به چاپ رسیده است در واقع شرح بازنمایی نوستالژیک خاطره‌های نویسنده از روستای زادگاه خود، هزاوه اراک و اهالی آنجاست.

مهدوی هزاوه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مقدمه مجموعه داستان قصه های هزواه به قلم محمد صالح اعلا به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: این کتاب ۷۲ مجموعه داستان است که بنابر تصمیم ناشر در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و سپس در مراکز فروش عرضه می شود.

این نویسنده از انتشار کتاب تازه ای به نام مجموعه یادداشت اصفهان خبر داد و اظهارداشت: این کتاب نیز در دست تهیه و انتشار است.

شایان ذکر است رضا مهدوی هزاوه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و در زمینه مطبوعات نیز فعالیت می‌نماید و «قصه‌های هزاوه» نخستین کتاب وی در زمینه ادبیات داستانی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.