گلباران قبور مطهر شهدای اراک با حضور جمعی از اقلیت‌های دینی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک ظهر پنجشنبه و در این آیین گئورگین نرسیسیان، کشیش کلیسای مسروپ ارامنه اراک با قرائت دعا و نیایش به درگاه احدیت، از مقام والای شهدای ایران اسلامی تجلیل کرد.

مسئول کمیته اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان مرکزی در حاشیه این آیین گفت: این کمیته برنامه‌های متعددی را برای گرامیداشت دهه فجر و ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان تدارک دیده است.

وارطان بغسیان افزود: امروز جمعی از اقلیت‌های دینی به مناسبت دهه فجر با حضور در مزار شهدای گرانقدر شهر اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، از ایثار و جانفشانی‌های آنان در دفاع از کیان میهن تجلیل کردند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر بیان داشت: حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین، ادای احترام به ساحت مقدس امام راحل، اهدای خون جمعی از ارامنه و نمایندگان کمیته اقلیت‌های دینی، عیادت از معلولان و سالمندان و اهداء هدایا به آنان، همراهی با نمایندگان شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران برای حضور در مرقد امام خمینی(ره) و نثار تاج گل و ادای احترام به آن حضرت و شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های کمیته اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.