سرپرست استانداری مرکزی: فعال شدن ستاد سرمایه‌گذاری استان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، شکر‌الله حسن‌بیگی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان شورای شهر اراک اظهار داشت: جلسات مقدماتی به منظور فعال کردن ستاد سرمایه‌‌گذاری در استان تشکیل شده و امید می‌رود با برنامه‌‌ریزی‌های این ستاد به بهترین نحو ممکن از امکانات بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری استفاده شود.

وی تصریح کرد: دولت بر فعال کردن ستاد سرمایه‌گذاری در استان‌ها تاکید کرده و همت را بر این قرار داده تا هر چه زودتر این ستاد در استان‌ها فعال شود.

سرپرست استانداری مرکزی بیان داشت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این ستاد به شمار می‌رود.

حسن‌بیگی با اشاره به پروژه ۵۵ متری بیان داشت: تلاش داریم برای اجرایی شدن این پروژه از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌‌گذاران استفاده کنیم.

شهردار اراک نیز گفت: پیشنهاد بودجه سال آینده شهرداری به شورا ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود بودجه بیش از یک‌هزار میلیاردی شهرداری در شورا به تصویب برسد.

وی اجرای طرح ۵۵ متری در صورت تصویب، اجرای تفرجگاه گردو، اجرای تقاطع غیر هم‌سطح میدان شریعتی، اجرای چندین زیرگذر و… را از اولویت‌های مهم عمرانی شهرداری در سال آینده اعلام کرد.

شهردار اراک با اشاره به افتتاح ۱۰ پارک محله‌ای خاطر نشان ساخت: این پارک‌ها ۱۲ هکتار مساحت دارند که در راستای تفریح، ورزش و نشاط مردم ایجاد شده است.

محمدابراهیم عباسی گفت: هم‌اکنون سرانه فضای سبز اراک ۲۲ تا ۲۳ متر است که در سال آینده ۳۰۰ هکتار به مجموع فضای سبز شهری افزوده خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.