برگزاری همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت الاسلام حکمت علی مظفری در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود عزت‌مدارانه امام عظیم‌الشأن به میهن اسلامی گفت: امام راحل بعد از سال‌ها به آغوش وطن بازگشت و عزت، شرف، غیرت و همیت را در میان امت اسلامی مبسوط و گستراند و امروز بر سر سفره آن بزرگوار نشسته‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن اشاره به آیه ۲۰۶ سوره بقره در خصوص انفاق مال عنوان کرد: هر گام نیکی که به خاطر رضای خداوند برداشته شود خدواند این قدم‌ها را ماندگار کرده و رشد و توسعه می‌دهد.

وی گفت: امروز بر سر سفره شهدا و امام راحل نشسته‌ایم و باید اقدامات ماندگاری انجام دهیم که توسعه همه جانبه را فراهم کند.

مظفری ضمن تاکید بر اینکه اخلاص باید در انجام کارهایمان نمود داشته باشد، به هجمه‌هایی که دشمنان بر انقلاب اسلامی ایران وارد کرده‌اند اشاره کرد و گفت: هر انقلابی بود اگر یک صدم این هجمه‌ها که به نظام اسلامی وارد می شد باید ده‌ها بار متلاشی می‌شد، اما رمز ماندگاری این نظام اخلاص امام عظیم‌الشأن راحل و مردم عزیز بود که در راه خدا قدم برداشتند و در مقابل، برکت خداوند شامل حال آنها شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانتی الهی در دست ماست؛ براین اساس باید با نیت خالص در راه خدا قدم برداریم.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح آیه ۲۶۴ سوره بقره که خطاب به مومنین است، گفت: اعمال کسانی که به خاطر خود اعمال‌شان را به رخ دیگران بکشند به مانند گیاهی است که بخواهد بر روی سنگ رشد کند زیرا به محض اینکه بارانی ببارد آن گیاه از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: همانطور که در ابتدای پیروزی انقلاب پایه این نظام رحمت و رأفت و مهرورزی برای خدمت خالصانه به مردم بوده است ما هم به تبعیت از انقلاب باید این فرهنگ را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین رموز موفقیت و ماندگاری و محبوبیت مجریان قانون به ویژه نیروی انتظامی که همواره در نوک پیکان سختی‌ها قرار دارد این است که فکر و اعمال و حرکت‌مان به خاطر رضای خدا باشد.

مظفری گفت: اگر مقابله با خطای خطاکار نیز با مهرورزی و رأفت و انسانیت و حفظ حقوق شهروندی همراه باشد مطمئن باشید به یاری خداوند متعال این فرهنگ در جامعه گسترش خواهد یافت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.