افتتاح ۶ پروژه شهری همزمان با دهه فجر در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، محمدابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ جدیدی را برای کشور رقم زد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه داشت که یکی از این دستاوردها ارائه خدمات بهتر به مردم بوده و در این راستا کشور به‌سوی پیشرفت گام برداشته است.

شهردار اراک تصریح کرد: در این راستا در استان به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان ۶ پروژه بزرگ شهری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عباسی بااشاره به زمان بهره‌برداری این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها در روز ۱۴ بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح می‌شود تا خدمات مطلوبی را به همشهریان اراکی ارائه کند.

وی افزود: در بخش حمل‌ونقل درون شهری با راه‌اندازی مرکز تاکسی بی‌سیم ۱۸۲۸ سعی داریم تا گامی مؤثر در این بخش به همشهریان ارائه کنیم و مشکلات آنان را در این حوزه مرتفع سازیم.

شهردار اراک تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مجتمع تجاری و پارکینگ‌طبقاتی گلستان، مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی خاتم و رونمایی از تندیس استاد فتحعلی واشقانی فراهانی در راستای معرفی این شخصیت بزرگ تاریخی شهرستان برخی از این پروژه‌ها هستند.

عباسی بااشاره به توسعه فضاهای سبز تفریحی گفت: بهره‌برداری از ۱۰ بوستان محلی در سطح شهر اراک برای افزایش فضای سبز تفریحی از دیگر برنامه‌های شهرداری این شهر برای ایجاد ساعات مفرح برای شهروندان است.

وی افزود: ساختمان اداری شورای اسلامی شهر اراک نیز در این ایام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در کنار این پروژه‌ها برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در دست داریم که مهم‌ترین آن‌ها گلباران قبور شهدای این شهرستان با بیش‌از ۲ هزار شاخه گل است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. اراکی گفت:

    فکرکنم ساختمان شورای شهرو مجتمع خاتم قرار است تاسال۱۴۰۴هرسال افتتح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.