برگزاری سومین جلسه هم اندیشی و تعامل رسانه با ناجا

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، سردار ملکی در سومین جلسه هم اندیشی و تعامل رسانه با ناجا افزود: رسانه می تواند در تغییر افکار افراد موثر واقع شود.
وی ادامه داد: در حوزه رسانه در ایران پیشرفت قابل توجهی وجود دارد و رسانه ها می توانند مشکلات امنیتی را ایجاد کنند و یا از بین ببرند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در استان مرکزی تلاش کردیم تعامل طوری ایجاد شود که حاصل آن رفاه بیشتر برای مردم باشد تا امنیت روانی جامعه برقرار شود.
سردار ملکی بیان کرد: نیروی انتظامی ۲۷ ماموریت ذاتی و ۲۷۰ ماموریت غیر ذاتی دارد که با توجه به محدودیت هایی که در حوزه امکانات و عوامل انسانی وجود دارد این مهم بیش از توان نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: رویکرد خبر باید ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی باشد.
در ادامه معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه و نظم و امنیت گفت: این جشنواره در ۳ محور برگزار می شود که تاکنون ۳۵۰ اثر از خبرنگاران استان مرکزی و ۵۰ اثر از خبرنگاران درون سازمانی به این جشنواره ارسال شده است.
سرهنگ خسروی افزود: همچنین برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ۲ کمیته اجرایی و داوران تشکیل شده است که ریاست کمیته داوری برعهده دکتر اعتصام رضوی از اساتید دانشگاه آزاد اراک به همراهی ۵ مدیر مسئول نشریات استانی است.
وی ادامه داد: اثرهای ارسالی بدون نام و با کدبندی مشخص جهت داوری به کمیته داوران فرستاده می شود که در نهایت به ۳ اثر برتر هر حوزه در دهم اسفند ماه سالجاری جوایز نفیسی اهدا می شود و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.