سرپرست استانداری مرکزی: حل مشکلات معیشتی مردم به مدیریت جهادی نیاز دارد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از خمین، شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری خمین و استان مرکزی اظهار داشت: معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی در تلاش است که شهرستان خمین را که یکی از منطقه‌ای که کمتر توسعه یافته است را به کمیسیون زیربنایی دولت معرفی کند تا مسئولان و شهروندان خمین از این مزایا بهره‌مند شوند.

وی افزود: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم وقت بگذارند و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند چراکه حل مشکلات معیشتی مردم نیاز به یک مدیریت جهادی دارد.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: کارشناسان و مورخان پیروزی انقلاب اسلامی را به ۳ محور تقسیم کرده است که شامل رهبری، اتحاد و مکتب بوده و بدون شک تداوم انقلاب اسلامی و بقا و حیات به این ۳ محور بستگی دارد.

حسن‌بیگی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌ها گفت: اگر بخواهیم که انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته در جهان بدرخشد باید ارزش‌ها و مواضع را حفظ کرد و با برنامه‌ریزی می‌توان حضور مردم را در صحنه پررنگ و یکپارچه کرد.

وی افزود: مردم باید برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام همیشه در صحنه‌ها حضور داشته باشند و در هر شرایطی بتوانند با حضور پررنگ خود نقش آفرینی کنند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: اسلام مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی بوده که حرکت و مدیریت تمام مسئولان دستگاه‌های اجرائی باید بر موازین اسلام و اعتقادات مذهبی انجام شود.

حسن‌بیگی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: امام خمینی(ره) بر اساس اعتقادات مذهبی خود توانست در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستادگی کند و این انقلاب را به پیروزی برساند و اکنون شاهد دستاوردهایی هستیم که امام راحل در همه‌عرصه‌ها به دست آورده است.

وی افزود: از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برخورداری کشور از ۴۰۵ میلیون نفر دانشجو، دست‌یابی به سلول‌های بنیادین و علوم هسته‌ای و بومی سازی آن، بهره‌مندی همه مردم از دفترچه بیمه بوده است.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان، کسب رتبه ۱۷ در تولید علم و تولید داروهای بیماران خاص از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.