فعالیت ۱۰ کمیته در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مهدی زدیه وکیلی، شامگاه سه شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مرکزی با بیان اینکه هر کمیته پس از تشکیل مسایل تخصصی و مورد نیاز را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است، گفت: با نزدیکی سال جدید جلسات این ستاد با جدیدت بیشتر و با حضور کمیته های تخصصی پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های استان هم این جلسات با حضور فرمانداران در حال پیگیری است، افزود: تشکیل جلسات مشترک برای هماهنگی بیشتر بین کمیته های تخصصی با نزدیک شدن سال جدید ضروری است.

معاون عمرانی استاندار استان مرکزی با بیان اینکه اگر بخواییم در حوزه گردشگری، گردشگر پذیر باشیم باید اقدمات لازم را پیش بینی و آماده فعالیت باشیم، اضافه کرد: در نوروز ۹۳ به دلیل اقدامات اعضای ستاد بسیاری از مسائل و مشکلات سالیان گذشته و تصادفات و تلفات کاهش یافت.

زندیه وکیلی با تاکید بر اینکه جلسات ستاد در شهرستان ها باید با جدیت پیگیری و با محوریت فرمانداران برگزار شود، افزود: باید بروشورهای با اطلاعات کافی از مناطق مختلف شهرستان ها، اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی تهیه و در اختیار گردشگران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید همکاری بین دستگاه های مختلف انجام و از دوباره کاری و موازی کاری پیشگیری شود، افزود: در ورودی شهرها مکانی برای اسکان موقت مسافران و تهیه چادر و کمپ ضروری است.

دستگاه های خدمات رسان باید لیست کشیک خود را با اطلاعات کامل از دستگاه مربوطه در اختیار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قرار داده، تا در صورت بروز مشکل دسترسی به آنان امکان پذیر باشد.

معاون عمرانی استاندار استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان باید لیست کشیک خود را با اطلاعات کامل از دستگاه مربوطه در اختیار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قرار داده، تا در صورت بروز مشکل دسترسی به آنان امکان پذیر باشد.

زندیه وکیلی با تاکید بر اینکه امکان بروز بحران هایی چون طوفان، بارش های طولانی و دیگر مسایل وجود دارد، گفت: آمادگی کمیته های مختلف برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی ضروری است.

استقرار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در معاونت عمرانی استانداری

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مرکزی، گفت: این ستاد در معاونت عمرانی استانداری تشکیل و جلسات و برنامه ها زیر نظر معاون عمرانی استاندار استان مرکزی پیگیری می شود.

سیدمحمد حسینی با اشاره به کمیته های مختلف این ستاد و شرح وظایف آنان، افزود: این کمیته ها باید با همکاری هم در ارائه خدمات بهتر از سال های گذشته به مسافران تلاش کنند.

وی خواستار ارائه آمار و انتشار آن توسط اداره آمار استانداری استان مرکزی شد و تصریح کرد: در صورتی که آمار مسافران نوروزی اسکان و سایر خدمات توسط این مرکزی تهیه شود، از بسیاری شبات و اختلافات آماری پیشگیری می شود.

گفتنی است، در این جلسه اعضای ستاد و فرمانداران شهرهای مختلف استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداهای خود در خصوص برنامه های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مرکزی پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.