برخورد شدید با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ احمد عباسی در خصوص اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی ویژه ماه مبارک رمضان خطاب به عموم مردم و متصدیان صنوف و اماکن عمومی عنوان کرد: به منظور رعایت شعائر اسلامی خصوصأ حرمت ماه مبارک رمضان، جدأ از تظاهر به روزه خواری در امکنه عمومی خودداری شده و در صورت مشاهده هرگونه تظاهر به روزه خواری با متخلفین به شدت برابر قانون رفتار خواهد شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: تمامی اماکن پذیرائی و پزنده که به نوعی در آن مواد خوراکی و آشامیدنی (به استثنای نانوایان)به مشتریان عرضه می شود در طول وقت شرعی از اذان صبح تا مغرب مجاز به فعالیت نیستند مگر در موارد خاص که قبلأ می بایست مجوز لازم را از اداره نظارت بر اماکن عمومی دریافت کنند.

سرهنگ عباسی گفت: اماکن پذیرائی می توانند مواد خوراکی و آشامیدنی خود را بصورت عمده ای یا خرده فروشی بدون هر گونه طبخی در اختیار مراجعین قرار دهند.

وی در پایان عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره تلفن های ۱۱۰ و ۲۲۲۲۰۷۹و ۲۴۳۶۲۴۲ اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.