برگزاری طرح آموزشی ˝ الف˝ با استقبال دانشجویان در دانشگاه‌های اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از برنا ، رئیس اداره ورش و جوانان شهر ستان اراک از اجرای موفق کارگاههای پیش از ازدواج در قالب طرح الف به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با همکاری دانشگاه های اراک خبر داد .

عابد حقدادی با بیان اهمیت موضوع آموزش های پیش از ازدواج و پس از ازدواج برای جوانان گفت : این اداره در راستای ارتقای سطح اگاهی های جوانان شهر ستان اراک اقدام به برگزاری سلسله کارگا های آموزشی طرح الف نموده است که در مرحله اول اجرای آن با برگزاری ۲۰ کارگاه قریب به ۶۰۰ نفر کارگاه مورد آموزش در این طرح قرار گرفتند.

وی افزود : این کارگاه ها با موضوعاتی چون روانشناسی عشق ،مهارت ارتباط موثر و انتخاب مثبت در قالب آموزش های پیش از ازدواج و مهارت های زناشویی ،حل مساله و مهارت گفتگو و فرزند پروریی در آموزش های پس از ازدواج برگزار شده است.

حقدادی خاطر نشان کرد : این کارگاه ای با همکاری جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا ه های استان مرکزی در دانشگاهای اراک ،علمی و کاربردی و پیام نور اراک برگزار شد و این اداره آماده برگزاری این کارگاه‌ها در سایر دانشگاه ها است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.