تبعیت ازرهبری و التزام به عقاید اسلامی بزگترین پیام حماسه نهم دی بود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، ˈعلی اصغر زارعیˈ شامگاه دو شنبه در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم اراک افزود: فتنه ۸۸ غائله ای برنامه ریزی شده و سازمان یافته بود که به غلط عده ای آن را حادثه می دانند چرا که در وقایع موجود در حوادث کاملا اتفاقی است اما هیچ یک از غائله های منتسب به فتنه ۸۸ بر اساس تصادف و یا اتفاقی به وقوع نپیوست.

وی بیان کرد: جریان فتنه در کشور به اتاق فکری مجهزی بود که بعدها نیز جریان های رسانه ای معاند نظام همچون بی بی سی ، صدای آمریکا، منافقین و شبکه های منتسب به جریانهای سلطنت طلب از آن حمایت کردند.

زارعی اضافه کرد: در حماسه نهم دی ملت ایران در امتحان الهی دیگری پیروز شدند و در این حرکت بزرگ مردم از مسوولان جلوتر حرکت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز خط قرمز این مردم توهین به عقاید و اعتقادات مذهبی است که در جریان نهم دی نیز بدون فراخوان تنها به واسطه حمایت از ولایت و رهبری و پاسداشت اعتقادات دینی حماسه ای بزرگ آفریدند.

زارعی گفت: آمریکا دیگر تیری برای پرتاب به سوی ملت ایران ندارد و تجربیات هشت سال دفاع مقدس و فتنه ۸۸ نشان داد که قدرت نظامی و تحریم بر اراده ملت ایران اثری نخواهد داشت.

او اظهار کرد: غربی پس از شکست در تحریم های اقتصادی بر علیه ایران با کمک برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی درآمد نفتی کشورمان را تحت تاثیر قرار داده اند اما بازهم اراده آهنین این ملت سست نخواهد شد.

*** ولایتمداری مهمترین پیام حماسه ۹ دی

فرمانده سپاه شازند نیز مهمترین پیام حماسه ۹ دی را ولایتمداری مردم بیان کرد و گفت: مهم ترین پیام مردم در خلق حماسه بزرگ نهم دی ماه این بود که در مقابل دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها در کنار ولایت خواهند ماند.

سرهنگ پاسدار ˈعلی رسولی ˈ شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام سجاد(ع) روستای واشه از توابع بخش قره کهریز شهرستان شازند افزود: ۹ دی تجلی غیرت حقیقی و بصیرت ملت ایران بر پایه آگاهی و ایمان بود.

وی به نقش ولایت و رهبری در شکل گیری حماسه ۹ دی اشاره کرد و اظهار کرد: ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران همواره گوش به فرمان رهبر خود است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.