امکانات کنونی شهری در شان اراک نیست…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وقایع استان، در این مطلب به نقل از فرماندار شهرستان اراک آمده است: در سال های اخیر در حوزه امور فرهنگی و حقوق شهروندی پیشرفت و عملکرد در حد انتظار نبوده و به دلیل برخی اقدامات غیر کارشناسی در امر ساخت و ساز در برخی از مناطق شهری که بهترین مکان برای توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری بوده است، به جای نفع شهروندان، انبوهی مشکل به جای مانده است.

این مطلب افزوده است: کلانشهر اراک به عنوان مرکز استان نیازمند توسعه بیش از پیش است و حق شهروندان اراک بیش از این است چرا که اگر وضعیت کلانشهر اراک را با مراکز دیگر استانها مقایسه کنیم به روشنی عقب ماندگی ها هویداست و باید تلاش مضاعفی برای تامین خواسته های منطقی مردم انجام شود.

فرماندار شهرستان اراک بیان کرده است: رویکرد این فرمانداری در حال حاضر بر توجه جدی به شهرستان اراک به عنوان مرکز استان است و تلاش می شود برنامه ها و اقدامات توسعه محور به شکل اصولی برای آن تدوین و اجرا شود.

«مصوبه شورای چهارم روی قرارداد ترکمنچای را سفید کرد»، « ریالی از جیب دولت بابت کاهش آلودگی پرداخت نشده است» و « یلدا، حافظ و نوستالژی» از دیگر عنوان های هفته نامه وقایع استان مرکزی است.

هفته نامه وقایع استان مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی’ نیره یوسفی راد’ منتشر می شود.

*** هفته نامه سرچشمه

هفته نامه سرچشمه استان مرکزی عنوان عنوان درشت صفحه نخست خود را در شماره ۷۲۴ به استان مرکزی در حوزه پژوهش در کشور ممتاز شد، اختصاص داده است.

در این مطلب آمده است: دکتر فرهادی در مراسم هفته پژوهش و افتتاح پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در شهر تهران، با اهدای لوح از مقیمی به عنوان استاندار نمونه و فعال در امر پژوهش تقدیر کرد.

این مطلب می افزاید: در مراسم هفته پژوهش و افتتاح پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد از استاندار مرکزی برای کسب رتبه دومین استان کشور در حوزه پژوهش از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح، تقدیر شد.

‘ دولت ریالی در اجرای پروژه های طرح جامع آلودگی هوای اراک پرداخت نکرده است’ و’ توجه به اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم، بایستی یکی از مهمترین اهداف مسوولان باشد’ از دیگرعنوان های هفته نامه سرچشمه استان مرکزی است.

هفته نامه سرچشمه استان مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘مصطفی قاسمی’ منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.