شهردار اراک: اجرای طرح ۵۵ متری مشکلات ترافیکی اراک را برطرف می‌کند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد ابراهیم عباسی عصرامروز در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اهمیت اجرای این طرح و رفع بسیاری از مشکلات موجود در شهر اراک اظهار داشت: کارشناسان شهرداری تاکنون مسیرمورد نیاز به منظور عملیاتی کردن این طرح را بررسی کرده اند و به منظور اجرای این طرح باید ۱۱۳ هزار متر مربع زمین خریداری و تملک شود.

وی افزود: اجرای طرح ۵۵ متری نیازمند تخصیص اعتبار بوده و باید در این راستا اعتبارات لازم وجود داشته باشد تا بتوانیم این طرح را عملیاتی کنیم که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

شهرداراراک تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح ۳۰ هزار متر مربع در این مسیر تملک شده و ۸۳ هزار متر مربع دیگر باقی مانده که این مقدار باقی مانده به صورت عرصه و عیان بوده و باید خریداری شود.

عباسی با اشاره به خرید پلاک های موجود در این مسیر و به منظور اجرای این طرح گفت: ۴۰ پلاک ساختمانی از سنوات گذشته تاکنون از میدان ولی عصر(عج) تا پل سوم شعبان نیز برای طرح ۵۸ متری و ۵۵ متری بزرگراه امیرکبیر خریداری و تملک شده است.

وی افزود: آئین نامه استخدامی کارکنان شهرداری های کشور مصوب ۱۵ آبان سال ۸۱ در مورد هرگونه نقل و انتقال، ماموریت و به کارگیری نیروی شهرداری از طریق طرح و بررسی در شورای اداری و استخدامی شهرداری ها نیز مورد تایید در این جلسه قرار گرفت.

شهردار اراک تصریح کرد: طرح ۵۵ متری به منظور ایجاد محور ارتباطی شرقی غربی مرکز شهر اراک احداث می شود و علاوه بر روان سازی ترافیک شهری سبب نوسازی و مقاوم سازی ساختمان های بسیار زیادی می‌شود.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.