اظهارات رئیس شورای شهر اراک در صحن رسمی شورای اسلامی کلان شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «کیومرث محمودی» عصر دوشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی کلان شهر اراک افزود: کلانشهر اراک نوپا است و بایستی ظرفیت های زیرساختی خدمات شهری و بهبود و اصلاح معابر و تاسیسات و مبلمان شهری، توسعه فضای سبز و ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و فرهنگی مناسب برای آن در اولویت کارها باشد.

وی اظهار کرد: استفاده از توان مردم برای خدمات به مردم هنر شورای اسلامی به عنوان نهاد کلان تصمیم ساز در مدیریت شهری است و باید از ظرفیت های این حوزه به شایستگی استفاده شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص ساختار هرم نیروی انسانی شهرداری اراک گفت:استخدام و به کارگیری نیرو در شهرداری اراک منوط به داشتن پست خالی است.

محمودی بیان کرد: شهرداری اگر پست خالی نداشته باشد به هیچ عنوان نمی تواند نیرو بگیرد و توجه به این امر ضروری است.

وی یادآور شد: تصمیماتی که در شورای اسلامی کلان شهر اراک گرفته می شود در راستای منافع شهر و اقشار مختلف مردم است و اعضای شورا به این مهم تاکید ویژه دارند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر اراک توسعه این شهر در بخش های مختلف است و در این راستا نیز همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

محمودی عنوان کرد: شورای اسلامی کلانشهر اراک مخالف انتقاد نیست و این امر را عاملی برای رفع نواقص و پیشبرد امور می داند.

در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلان شهر اراک در خصوص ایرادهای دیوان عدالت اداری در خصوص تعرفه شماره ۱۵ جدول ارزش معاملاتی ساختمان و جریمه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این تعرفه از پنج طبقه به بالا در سازه بتنی به ازای هر مترمربع هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، در سازه فلزی به ازای هر متر مربع هشت میلیون ریال، تا پنج طبقه با سازه بتنی پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و با سازه فلزی تا پنچ طبقه شش میلیون ریال لحاظ شود.

در این مصوبه قید شد تا زمانیکه این امر به تصویب فرمانداری نرسد قابل ابلاغ به شهرداری نیست.

در این نشست در خصوص پیشنهاد نیروی دریایی مبنی بر نصب یک ماکت ناوشکن جماران در میدان الزهرا (س) اراک نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این بنا در ابتدای ورودی شهر اراک در بزرگراه خلیج فارس نصب شود.

مذاکره شهرداری با صاحبان ملک میوه و تره بار کوی امام علی (ع) و اقدامات لازم برای تملک این مکان و ایجاد بازارچه، اتخاذ تصمیم شهرداری برای ۲۰ نفر نیروی اجرائیات این نهاد و واگذاری سه متر مربع زمین شهرداری در خیابان سلمان فارسی با قیمت کارشناسی به «محسن رفعت پناه» مالک ملک قولنامه ای که درخواست پروانه ساختمانی داشته، از دیگر مصوبات این نشست بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.