انتقاد استاندار مرکزی ازعدم اجرای مصوبات ساماندهی میدان تره بار اراک

به گزارش مرکزی دیلی، «محمد حسین مقیمی» روز یکشنبه در آیین بازدید از روند فعالیت میدان میوه و تره بار شهر اراک افزود: مدیران و مسوولان باید نسبت به مصوبات نشست ها و کارگروه ها حساس بوده و برای عملیاتی شدن آنها تمام تلاش خود را بکار ببندند.

وی ادامه داد: مدیران، مسوولان و کارکنان دولت در برابر مردم مسوول هستند و باید تمام تلاش خود را برای تامین آسایش و امنیت مردم بکار بگیرند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی اظهار کرد: مصوبات نشست ساماندهی میدان میوه و تره بار اراک باید حداکثر تا مدت ۱۵ روز عملیاتی می شد نه اینکه سه ماه از آن بگذرد اما حتی اعضای کارگروه مصوبات آن نشست را به یاد هم نیاورند.

وی بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات و جزئیات کارگروه ها و تصمیمات اتخاذ شده تاکید کرد و گفت: مسوولان باید در هر شرایطی نسبت به انجام مسئولیت های واگذار شده با تعهد و اخلاص مردم را یاری دهند.

وی گفت: مصوبات و جزئیات کارگروه ها در هر شرایطی باید عملیاتی شود و مدیران به عنوان مسوول موظف هستند همه تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این مصوبات به کار گیرند.

استاندار استان مرکزی تاکید کرد: تا ظهر امروز نشستی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات میدان میوه و تره بار اراک برگزار خواهد شد و با کسانی که در اجرای مصوبه های قبلی کوتاهی کرده اند، برخورد می شود.

رییس اتحادیه میوه فروشان اراک نیز گفت: میدان میوه و تره بار شهر اراک بزرگترین میدان میوه و تره بار غرب کشور محسوب می شود، اما مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی دارد.

«حسین درجاتی» افزود: کمبود روشنایی محور میدان خاتم الانبیاء (ص) تا میدان میوه و تره بار، نبود تابلوهای راهنمایی و رانندگی در فضای داخلی میدان میوه و تره بار و نبود سطل های زباله در داخل میدان از مهمترین مشکلات و کمبودهای این میدان است.

میدان میوه و تره بار اراک در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار؛ در پنج کیلومتری کمربندی شمالی اراک واقع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.