برگزاری کنگره شهدای دانشجوی مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از “خبرگزاری دانشجو”، مهدی صدیقی در نشست ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی در دانشگاه اراک اظهار داشت: کنگره شهدای دانشجوی استان ۱۸ آذر ماه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره در راستای پاسداشت نام شهدا به ویژه شهیدان سنگر علم و با هدف الگو سازی برای دانشجویان نسل جوان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصت ارزشمندی برای آشنایی نسل جوان با الگوهای رشادت و ولایت‌محوری است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب الگوسازی در بین جوانان شده و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به بازگو می‌کند.

صدیقی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، عنوان کرد: واقعه عاشورا با مضامین بلند دینی و اجتماعی پس از گذشت یک‌ هزار و ۴۰۰ سال هنوز به عنوان بهترین چراغ هدایت مسلمانان می‌درخشد و اگر دیدیم در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان عاشقانه به سوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافتند این به خاطر فرهنگ عاشورا بود.

وی تاکید کرد: دشمنان به خوبی از نفوذ پیام و محتوای قیام عاشورایی آگاه هستند، به همین خاطر با هجمه سنگین فرهنگی به دنبال کم‌رنگ کردن آن در نزد نسل جوان هستند که حضور پر رنگ جوانان در مراسم عزاداری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.