میرگلوبیات: جاده قدیم ساوه – تهران دو بانده می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی شهلا میرگلوبیات در جلسه بررسی پروژه‌های راه و شهرسازی ساوه و زرندیه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد افزود: این طرح با مشارکت شهرداری شهر زاویه و اداره راه و شهرسازی آغاز شده است .

وی اظهار کرد: اعتبار این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال است که اصلاح ورودی شهر زاویه را نیز شامل می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طول مسیر شهر مأمونیه تا سه راهی اخترآباد ۱۷ کیلومتر است که در فاز اول چهار کیلومتر آن دو بانده می‌شود .

میرگلوبیات با بیان اینکه این جاده قدیمی مربوط به چندین سال گذشته است و هم‌اکنون با افزایش بار ترافیک جوابگوی تردد انواع خودروهای سبک و سنگین نیست، افزود: تعریض آن می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش رو از جمله سوانح رانندگی را کاهش دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه عملیات ساخت بیمارستان امام رضا(ع) از پیشرفت خوبی برخوردار است ابراز امیداوری کرد تا پایان سال جاری ساخت این بیمارستان به اتمام برسد.

میرگلوبیات رسیدگی به مطالبات به حق مردم را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی راه‌های شهرستان زرندیه افزود: اصلاح و لکه‌گیری محور جاده خشکرود، ورودی شهر مأمونیه از سمت اتوبان در دستور کار قرار دارد.

مجیدرضا نصرالله‌نژاد همچنین لکه‌گیری و بهسازی جاده روستایی سیدآباد به اصفهانک، بیدلو ، حکیم‌آباد- رحمت‌آباد ، چهار راه خان‌آباد به ویدر را از برنامه‌های سال جاری در شهرستان زرندیه عنوان کرد.

همچنین در ادامه این جلسه از جاده روستای احمدآباد شهرستان ساوه بازدید بعمل آمد و مقرر شد با همکاری دهیاری و راه و شهرسازی عملیات اصلاح و تعریض این جاده آغاز شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.