تشدید ضریب امنیتی زندان‌ها از اقدامات مهم اداره زندان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، خشایار جمشیدی در جلسه شورای اداری زندان‌های استان مرکزی اظهار داشت: هر فردی در این جامعه در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به اندازه خود سهم دارد و باید بکوشد نقش خود را به درستی ایفا کند.

وی تصریح کرد: مددجویانی که در زندان‌ها هستند به عنوان عضوی از افراد جامعه می‌توانند در خلق این حماسه‌ها نقش‌آفرین باشند که ایجاد اشتغال برای آنان یکی از راه‌های تأثیرگذاری در این امر به شمار می‌رود.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی با تأکید بر اینکه زندانیان به عنوان قشر آسیب دیده نیازمند حمایت‌های فکری و تربیتی هستند، ادامه داد: بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی زندانیان باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده برای ارتقای سطح اشتغال و درآمد مددجویان تلاش مضاعفی داشته باشد.

جمشیدی کسب جایگاه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، کاهش محسوس آمار خودزنی و ورود مواد مخدر به زندان‌ها، کاهش صددرصدی فرار از زندان و خودکشی، ‌اجرای موفق ترک سیگار و ‌ اجرای دستور‌العمل تشدید ضریب امنیتی زندان‌ها را از اقدامات مهم این اداره در سال گذشته عنوان کرد.

وی اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر ارتقای نظام زندانبانی در سال جدید اظهار داشت: بدون شک لازمه این مهم تکیه بر خرد جمعی، تدبیر، تلاش، خلاقیت و برنامه‌ریزی دقیق است و باید به آن توجه کرد.

جمشیدی رسیدگی و توجه به ارتقای وضع رفاهی و معیشتی و همچنین بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان زندان‌های استان با تکیه بر برنامه‌های متنوع و جذاب را از اولویت‌های این اداره در سال‌جاری عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.